torsdag 13 augusti 2009

I morse fick man nästan höstkänsla, det var grått och kyligt i luften. Men det blev ändå en behaglig dag.
När jag kört Anders till jobbet, kom jag hem till Budda och vi gick ut på en promenad. Vi gick ut och strosade i skogen.
Jag pysslade lite på fm och vid lunch gick vi till Lövberget. Jag passade på och tränade lite inkallning och ingångar. Det går riktigt bra! När vi kom tränade vi lite slalomportingångar, nu märkt det att han har fattat, för han söker sig själv igenom porten!
På em tog jag fram trimbordet och trimmade Budda inför helgens utställning. Idag var han så duktig när jag skulle trimma med maskinen, det gick så bra. Men när jag skulle trimma tassarna så behövde jag fortsatt hjälp av Anders. Men med lite köttbullar så är det inga problem. Nu har han inga morrhår mer....
Efteråt så tränade vi på utställningsställande framför spegeln. Budda är så tålmodig och duktig. Det blir spännade hur det kommer att gå på söndag.
På kvällspromenaden träffade vi Milo igen och de lekte en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar