söndag 13 december 2009

När jag kom hem från Stockholm så var det vitt av snö på marken och någon minusgrad, härligt! Jag möttes av en mycket lycklig hund som nog längtat efter matte... (gissa om han har! /Anders) Anders och Sarah har haft en lugn och skön helg med Budda. Långa promenader till Stångtjärn och mys i sängen med Sarah.
Marie och jag har varit på Stora Stockholm tillsammans med Monika och Alice. Vi har tittat mycket på freestyle och är nu taggade för att hjälpas åt med att sätta ihop ett program för Marie och Pixi. Idag har jag även tittat på springerutställningen, synd att domarna inte såg vilka hundar som är snyggast, tur att vi vet att Coco, Chase och Fanny är tjusigast!!
Nu är jag mycket trött efter alla intryck och allt som hänt i helgen. Ska bli skönt att krypa ner i sängen och förhoppningsvis få lite sällskap av en mysig liten hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar