onsdag 31 mars 2010

Grattis på 1 årsdagen Happy, Kalle, Basil, Tindra, Bianca, Flickan,Baby-Coco och Budda. Tänk att det redan har gått ett år sedan de föddes.
Budda väger idag 22,8 kg.
I morse när vi var ut så lyste solen, men restan av dagen var det mulet.
Jag har fått mer jobb nu vilket betyder att jag inte hinner träna med Budda som jag skulle vilja göra. Men när vi gick till Lövberget tränade vi på att springa på vägen hem. Det märks att när jag tar längre steg då blir även Budda steg längre.
På kvällen gick Budda och jag en promenad med Eva. Det blev en spännande promenad med Budda i koppel och samtidigt vara ledsagare till Eva. Vi gick upp och ner för trotoarkanter, eftersom det fortfarande finns en hel del snödrivor här och där. Tur att både Budda och Eva är tåliga....
Nu ligger Budda och sover i soffan bredvid Anders.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar