söndag 30 januari 2011

Idag har det också varit bara några minusgrader och sol.
Budda och jag åkte till Källviken och tränade agility i morse. Vi var ganska många idag, så vi fick inte så mycket tid var och en. Jag är nöjd med det som Budda och jag gjorde idag, fixade både framför och bakombyten! Jag tror att det vi gjorde var roligare än att gå och äta hästlort, kanske jag äntligen lyckats!
När vi kom hem tränade vi lite apportering, inte helt lätt att få honom att hålla apporten utan att tugga, men vi tränar på...
På kvällen gick vi en vända runt Ingarvet tillsammans med Auli. När vi var på väg tillbaka stod det en betongbock som Budda tyckte var ett stort spöke och han ville inte följa. Men Auli gick före och då gick det bättre. Inte lätt när man ser spöken här och där.
Nu ligger han och sover under databordet, trött och nöjd efter en händelsrik dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar