söndag 20 februari 2011

I morse var det -26 grader igen.... på med kläderna och gå ut, det finns inget val.....
På fm åkte vi till ridhuset. Första timmen var det lydnadsträning och sedan hade vi, Pia och jag, Rallylydnadskurs. Vi plockade fram några hinder så Budda och jag kunde träna en stund innan vi började med kursen. Jag blev ordentligt varm, vilket inte var helt fel. Kursdeltagarna fick träna skyltar från fortsättningsklass och de var riktigt duktiga allihop.
När vi var klara gick Pia och jag med våra hundar. Budda och jag har en del att träna på innan vi fixar dessa skyltar, men vi har ju inte gjort de tidigare.....
Pia och jag gick sedan en långpromenad med hundarna. Det var bara -10, strålande sol och jättehärlig!
Hela em låg Budda och sov, trött efter 3 timmar i ridhuset.
På kvällen gick vi varggårdsvändan.
Nu ligger han i soffan bredvid Anders och sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar