söndag 6 februari 2011

Idag har det varit en helt underbar solig och skön dag!
Budda har hela natten vandrat från Sarahs rum och bottenvåningen, han har nig letat efter husse o matte.
Vi kom hem från Rättvik vid lunch och Budda och jag åkte direkt till Källviken för att träna agillity. Det gick faktiskt rätt bra idag, när jag fick med mig Budda. Äntligen kändes det som om jag hade koll på mina armar och ben, iallafall första vändan. Sista vändan var jag lite stressad och då går det inte riktigt som jag vill.
På kvällen gick Budda och jag till Lövberget. Vi hade inte ett ända möte så Budda kunde gå lös hela vägen.
Nu ligger Budda på golvet och väntar på att jag ska sätta mig i soffan igen så att han kan lägga sig i mitt knä.

2 kommentarer:

  1. Tack för att ni hjälpte Ebba och Freja tillrätta idag.

    SvaraRadera
  2. Självklart! Det är bara roligt! Det är ju inte helt lätt att hänga med, det är en massa nytt för Ebba, men hon fixar det!!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera