söndag 27 februari 2011

Jag har varit i Stockholm på kurs några dagar. Anders och Sarah har varit hemma och tagit hand om Budda.
I morse var det äntligen bara ett par minusgrader. Budda och jag åkte till Källviken. När vi kom dit på klubbens lydnadsträningstid visade sig att vi var ensamna. Jag plockade fram några hinder och tränade agility med Budda. Jag fick jobba stenhårt för att få Budda med mig och vara roligare än hästlortarna. Men jag lyckades och vi kunde få till några handlingsövningar och lite slalomingångar. Sedan hade vi RL-kurs med vår mysiga och duktiga lilla grupp. Budda och jag gick banan på slutet, men vi behöver träna mer.
Sedan gick Pia och jag en långpromenad med hundarna. Budda fick efter mycket jobb med sig Allan och Kurre på att jaga honom och pinnen han hade i munnen.
Budda sov gott hela em.
På kvällen gick Budda och jag en promenad tillsammans med Kerstin.
Nu ligger han under databordet och sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar