söndag 12 december 2010

I morse när vi vaknade var det -16 grader, burr och vi som skulle till Källviken och träna!
Men vi klädde på oss ordentligt och Marie kom och hämtade oss.
Väl i ridhuset var det först att göra i ordning med hindren som vi behövde för att få de kombinationer som vi skulle träna på idag. Redan då började jag bli varm, sedan när jag tog in Budda så var jag fullt upptagen hela passet med att få honom att inte äta hästlortar utan tycka att jag var det roligast som finns! När jag tog fram pipmusen så funkade det riktigt bra, den är det roligast som finns! Då kunde vi få till några hoppkombinationer och sedan även slalom! För Marie o Pi gick det bra även om det var svårare med slalom igen, nu när det var en tunnel som drog, men de fick till det till slut!
Både Budda och jag var helt slut efter träningspasset!
På em bakade Sarah och jag pepparkakor och Budda var med oss i köket och hade inget emot att få provsmaka!
På kvällen hade temperaturen sjunkit till -17,4. Det var bara att klä på sig och sätta på Budda täcket och gå ut. Nu ligger Budda på golvet och sover så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar