onsdag 29 december 2010

Idag har det bara varit kring -10. Skönt att kunna vara ute utan att det biter i kinderna.
Vi sov länge i morse så Budda och jag gick inte våran morgonpromenad förrän vid 10. Vi passade som vanligt på att startträna när vi kom upp i skogen. Jag sätter då Budda, som är så sugen på att få springa iväg, och går iväg en 5-6 meter. Sedan säger jag klara... färdiga... (och rycker lite med kroppen) gå! Då springer han iväg i full fart! Det är så kul att se hur han rycker lite men sitter kvar!
Vid lunch gick vi en vända förbi affärn och Budda fick "läsa tidningen" så mycket han ville.
På em satt jag vid datorn och jobbade och Budda låg i hallen med sitt tuggben.
Efter kvällspromenaden åkte vi upp till Marie och Pi en vända. Hundarna fick busa och vi satt och botaniserade i min bandlåda och fantiserade om hur fina hundhalsband vi ska kunna göra!
Nu ligger Budda i soffan tillsammans med Anders.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar