onsdag 26 januari 2011

Burr... -15 hade hoppats att det skulle vara över, men nu är kylan tillbaka.
Idag har jag varit ledig hela dagen och hade stora planer på vad jag skulle hinna med. Jag skulle "bara" hjälpa Sarah med håret på fm. När vi gav upp var kl. halv 5..... då var vi inte klara.
Budda har legat på golvet bredvid oss hela dagen, han har nog tyckt att vi har varit bra tråkiga.
Men vi gick en vända i skogen i kylan och solen vid lunch. Det är så otroligt vackert med solen och snön! Budda höll sig till stigarna idag, var ut i snön några gånger men kom tillbaka. Han fick nog nog i går.....
När Sarah och jag var klara gick Budda och jag ut en vända. Vi var ner till affärn och köpte mjölk. Tur att jag had satt på honom täcket, för det är inte kul att behöva stå ute och vänta när det är -17.
Nu är Budda uppe och myser med Sarah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar