lördag 17 september 2011

På grund av krångel med bloggen så har jag sinte sktivit på länge...
Men det har hänt mycker.... Onsdagen 7/9 var vi till Rättvik och tävlade agility. Det gick inte alls bra, första loppen gick vi fel i slalomen och i det andra ville han inte alls vara med mig.
I måndags var till klubben och tränade RL och sedan körde vi lite gunga. På tisdagen var det aglilityträning på klubben och då körde vi mer gunga och testade att göra hela, vilket funkade rätt bra!
I torsdags var det träning i Bäsna och vi byggde en hoppklass 2 bana. det funkade rätt bra! Och sedan körde vi mer gunga, nu med 2 lastpallar under eftersom Ninnies gunga är högre än klubbens. Han gjorde det riktigt bra!
I fredags la jag ut ett viltspår till Budda. Han var allt annat än nöjd över att behöva vara kvar i bilen. Vilket slutade med att han hade sönder hela nätfönstret på burens gavel..... men han var lugn när jag kom tillbaka.
lördag fm gick vi spåret som då legat i 24 timmar. Vi var tvungna att ta om starten 3 gånger innan han hittade rätt. När vi väl kom in i spåret gick det rätt bra. Han tappade det ett par gånger men letade upp det igen och som bilden visar så hittade han sitt rådjursben! Det är nog dags att gå spår som inte jag har lagt själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar