onsdag 28 december 2011

Tänkte skriva några rader.... har ju inte blivit något på mycket länge.
Inomhus träningen har börjat och vi har nu alla hindren i ridhushuset i Källviken. Vi har det inte lätt Budda och jag. Budda gillar hästlort och ett helt ridhus fullt med belöningar att äta helt gratis! I torsdags fick jag hjälp av Ninnie till att vara den som ger snabbaste belöningen hela tiden, så att möjligheten till självbelöning inte skulle finnas och det funkade!!! Budda hade kontakt med mig hela tiden och vi kunde köra, visserligen inte någon svår bana, men han var med och gjorde det jag bad om!
Tack Ullis för bilden som är ett bevis på att vi har kontakt!
Jag jobbar en hel del nu men vi har ändå hunnit träna en del agility, haft uppvisning på Dala Hundsservice och haft klickerkursavslutning.
Jag har idag betalt in pengar för att få bevis på viltspårschampionatet, det ska bli så spännande att få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar