söndag 22 april 2012

Idag har vi varit i Bäsna och tränat agility igen. Igår var det 1 dm snö över hela planen, så då blev det ingen träning. Men idag hade det smält undan och torkat upp så pass att det gick bra att träna.
Vi, Eva-Lena o Wendy, Lotta o Lavina, Sofia o Bosse o Doris, Sandra o Roxy, Ninnie o Aron o Kate och Budda o jag, tränade. Ninnie hade byggt upp en bana som kursen innan oss hade kört. Vi hade bumps idag med tanke på underlaget och för att träna handling. Det var superkul, jag fattade vad jag skulle göra och kunde sätta fart och då blev det ordentig fart även på Budda, som naturligtvis har lättare att förstå när jag är säker. Ju mer vi körde, desstå mer taggad blev Budda! Nu  hoppas jag att veckan går fort så att vi snart får träna igen! Tack Ninnie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar